BORN TO FIGHT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


!!!FORUM IS UNDER CONSTRUCTION!!! Testovaci rezim !!! MĚNÍME DESIGN
 
PříjemGalleryLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Žádost o přijetí

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Talfus
Anonymní




Žádost o přijetí Empty
PříspěvekPředmět: Žádost o přijetí   Žádost o přijetí EmptyThu Sep 09, 2010 5:51 pm

Ahoj all jak jsem se dozvedel od Deexe tak prostřednictvým tohoto fora bych jsem chtel požádat o přijetí do vaší Guildy.
Jsem začínající tank warrior 80lvl profese mam ENCH a TAILOR.je mi 22 let stále studuji jsem plešatej(kdyby to nekoho zajímalo :-) )
jsem pro kazdou špatnost a WoW hraju prakticky každou volnou minutou.jsem klidné povahy a mám moc rád srandu.
Zrovna tedkon jsem u KoH kam me v podstate dostal krupinek ale necítím se tam dobře všichni mě tam ignorujou proste na pytel
(snad kdybych mel full rele nebo trebas T 9 tak by si me všimli ale i to je ve hvězdách.
do vaši G bych chtel jit proto aby se smnou aspon lidé z guildy bavili když uz nemam ten EQ na raid a hlavne bych chtel neco jako Tank dokazat aby si me nekdo aspon pamatoval :-D

To je asi tak všechno kdyby jste se chteli jeste na neco zeptat tak napiste a ja rád odpovím!

zatim diky a cekam na odpoved :-*
Návrat nahoru Goto down
Kentus
Pozorovateľ
Pozorovateľ



Male Posts : 22
Aura : 0
Join date : 10. 08. 10

Žádost o přijetí Empty
PříspěvekPředmět: Re: Žádost o přijetí   Žádost o přijetí EmptyThu Sep 09, 2010 6:30 pm

jediný co si z toho pamatuju je že jsi plešatej Very Happy:D
Návrat nahoru Goto down
Talfus
Anonymní




Žádost o přijetí Empty
PříspěvekPředmět: :-)   Žádost o přijetí EmptyThu Sep 09, 2010 6:39 pm

aspon neco:-)
Návrat nahoru Goto down
Bramburek
Pozorovateľ
Pozorovateľ
Bramburek


Male Taurus Horse
Posts : 19
Aura : 0
Join date : 02. 09. 10
Age : 34
Location : Brno-Mesto

Žádost o přijetí Empty